القائمة اغلق

التصنيف: حلويات وعصائر

اعرفي طريقة عمل وصفات طبخ, أكلات سهلة, سريعة, بسيطة وجديدة للحلويات والعصائر من المطبخ العربي والغربي.

إعلان

قمر الدين

بما إننا مقبيلن علي شهر رمضان المبارك وسفرة رمضان ماتحلاش من غير قمر الدين, وطالما…

مربي المشمش

المشمش من الفواكه المنتشرة في فصل الصيف, والطعم الجميل للمشمش بيخلي الناس مقبله عليه لأكله…

إعلان

كمبوت الخوخ

المثل بيقول “اللي مايرضي بالخوخ يرضي بشرابه”, وبما إننا في موسم الصيف, والصيف فيه فاكهة…

إعلان

مولتن كيك

المولتن لافا كيك هو كيك هش جواه شيكولاته سايحه, بعض الناس بيقولوا عليه “كيكة بركان…

مربي الفراولة

المربي من الحاجات الحلوة اللي موجودة باستمرار في الثلاجة خصوصا لما تكون معمولة من فاكهة…

إعلان
إعلان